ביטוח לאומי

חלית או נפגעת? פנה עוד היום לייעוץ משפטי לבדיקת סיכויי תביעתך במוסד לביטוח לאומי  לנכות כללית , נכות מהעבודה, ניידות או פטור ממס הכנסה.

אנשים רבים הסובלים מפציעות נכויות או מחלות לא מודעים לעובדה כי הם זכאים לקבל קיצבה או מענק מהמוסד לביטוח לאומי ולעיתים גם להחזר מס בגין נכותם.

בכדי לדעת האם אתם זכאים לפיצוי או מענק כספי באחד ההליכים שלעיל, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ואנו נבדוק זאת עבורכם, ללא כל התחייבות.

חליתי ואיני יכול לעבוד עוד , למי עליי לפנות?

למבוטח בביטוח לאומי שחלה עד גיל הפנסיה ניתן לפנות בתביעת נכות כללית למוסד לביטוח לאומי, לשם כך יש לאסוף את כל המסמכים הרפואיים ולהגיע לפגישה עם עו"ד לשם מקסום הזכויות.

נפגע עבודה – זכויות בביטוח לאומי

לעובד אשר נפגע תוך כדי עבודתו ובמסגרתה- עומדת הזכות להגיש תביעה לדמי פגיעה ותביעה לקביעת דרגת נכות במוסד לביטוח לאומי.

דמי פגיעה ישולמו לעובד שנפגע במהלך ועקב עבודתו כתחליף לשכר עבודה בתקופת אי כושר לעבודה.

במקביל לכך ובמידה והעובד נותר מוגבל וסובל מנכות כלשהיא כתוצאה מתאונת העבודה ניתן להגיש תביעה לקביעת דרגת נכות.

מוגבל בניידות-

מבוטח שמוגבל ביכולת להתנייד ממקום למקום בגלל מצבו הרפואי עשוי להיות זכאי לקבלת קצבת ניידות.

לשם כך יש לברר את מצבו הרפואי בהתאם להגדרות הניידות בטרם פניה לתביעת המוסד לביטוח לאומי.

פטור ממס הכנסה-

הרבה מבוטחים לא מודעים לכך, שמחלה או פגיעה עשויה להוביל לזכאות לפטור מתשלום מס הכנסה.

הזכאות לפטור יכולה לנבוע ממכלול מחלות הגורמות למצב רפואי ירוד באופן משמעותי או ממחלה אחת קשה ביותר.

המשרד מעניק שירותי יעוץ מול המערכות הבירוקרטיות להשגת הנכות הגבוהה ביותר, המענק והקצבה המקסימלית או הפטור המירבי ממס הכנסה.

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בקבלת הזכויות העשויות להגיע לך עקב מצבך הרפואי.

כל שצריך לעשות הוא להגיע לפגישה ראשונית, במהלכה נציג את הדרכים שבהן נוכל לסייע לך בתהליך.

לקביעת פגישה יעוץ ללא התחייבות התקשרו עכשיו 050-6331022, 03-9508828

התקשרו עכשיו להתייעצות:

וחסכו זמן, כסף וכאבי ראש

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

10 שנות ניסיון בתחום נזקי גוף

ניסיון בעבודה בבית משפט, בחברת ביטוח

ובמשרדי עו"ד גדולים בתחום נזקי גוף

ניסיון של אלפי תיקים ולקוחות מרוצים

פיצוי מקסימלי ובזמן מינימלי

לא קיבלת פיצוי – לא שילמת

מייצגים תובעים בלבד

ליווי אישי והכוונה מקצועית

* הכתוב באתר זה אינו מהווה יעוץ משפטי

גלילה לראש העמוד

שלום!

אני כאן כדי לענות לך על כל שאלה. באיזה נושא את/ה מתעניין/ת?

× לשירותכם גם בוואטסאפ